خدمات انلاین آچاره

تعویض یا تعمیر دوربین گوشی

خدمات انلاین آچاره

تعویض یا تعمیر دوربین گوشی

این روزها دوربین در گوشی‌های هوشمند اهمیت بسیاری دارد؛ حتی خیلی از افراد موقع خرید موبایل، به اولین موردی که در گوشی توجه می‌کنند، دوربین گوشی و قابلیت‌های آن است. اما ممکن است عملکرد این قطعه‌ی حساس، دچار مشکلاتی شود؛

دلایل اختلال در دوربین گوشی

آب‌خوردگی و ورود مایعات به دوربین: احتمالا برای شما هم پیش آمده که روی گوشی‌ شما مایعاتی مانند آب یا چای بریزد یا گوشی‌تان در آب بیفتد؛ این اتفاق می‌تواند عملکرد دوربین گوشی شما را به سرعت تحت تاثیر قرار دهد؛ حتی در مواقعی ممکن است باعث از کار افتادن گوشی شما شود.

آسیب‌ها و ایرادات لنز: یکی از مهم‌ترین آسیب‌هایی که در تعمیر دوربین گوشی مورد توجه قرار دارد، مربوط به لنز آن است. لنز دوربین یکی از قسمت‌های آسیب‌پذیر دوربین گوشی است و امکان ضربه و یا ایجاد خط و خش روی آن زیاد است؛

به هم ریختن تنظیمات: یکی از دلایل مشکل در دوربین گوشی،‌ می‌تواند به‌هم خوردن تنظیمات آن باشد و با اصلاح تنظیمات مشکلش برطرف شود.

فلش شدن گوشی: در خیلی از موارد که تعمیرات موبایل روی گوشی شما اعمال می‌شود، ممکن است گوشی شما فلش شده باشد؛ نکته‌ای که وجود دارد و نباید فراموش کنید این است که یکی از اولین آثار فلش کردن گوشی‌های هوشمند، ایجاد مشکل در دوربین آن‌هاست. پس اقدامات لازم را برای تعمیر دوربین گوشی انجام دهید.

اما با یک راه حل ساده، ‌تمام این مشکلات قابل حل هستند؛ با سرویس تعویض یا تعمیر دوربین گوشی آچاره دقیقا این معضلات از بین خواهند رفت. آچاره سعی کرده با به‌کارگیری تعمیرکاران مجرب و گارانتی عملکرد آن‌ها، بهترین سرویس تعمیرات موبایل را در اختیار مشتریان قرار دهد. استفاده از این خدمات مزیت‌های متعددی دارد که شاید مهم‌ترینش این باشد که تمام مراحل تعمیرات موبایل در حضور خودتان انجام می‌شود و دیگر نباید نگران سوءاستفاده‌های احتمالی باشید؛ صرفه‌جویی در زمان، اطمینان از قیمت و کیفیت تعمیر، عدم نیاز به صرف هزینه اضافه برای حمل و نقل یا مراجعه به فروشگاه‌ها، از دیگر مزیت‌های تعمیرات موبایل در محل آچاره می‌باشد.

بایگانی
  • ۰
  • ۰

این متن اولین مطلب آزمایشی من است که به زودی آن را حذف خواهم کرد.

مرد خردمند هنر پیشه را، عمر دو بایست در این روزگار، تا به یکی تجربه اندوختن، با دگری تجربه بردن به کار!

اگر همه ما تجربیات مفید خود را در اختیار دیگران قرار دهیم همه خواهند توانست با انتخاب ها و تصمیم های درست تر، استفاده بهتری از وقت و عمر خود داشته باشند.

همچنین گاهی هدف از نوشتن ترویج نظرات و دیدگاه های شخصی نویسنده یا ابراز احساسات و عواطف اوست. برخی هم انتشار نظرات خود را فرصتی برای نقد و ارزیابی آن می دانند. البته بدیهی است کسانی که دیدگاه های خود را در قالب هنر بیان می کنند، تاثیر بیشتری بر محیط پیرامون خود می گذارند.

  • ۹۸/۰۳/۰۴
  • AVHAREHh ACHAREHh

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی